Nezapomeňte na náš
věrnostní program

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Věnujte, prosím, pozornost Obchodním podmínkám a Reklamačnímu řádu. Odesláním objednávky potvrzujete souhlas s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem. Obchodní podmínky a Reklamační řád se tímto stávají závazné pro obě smluvní strany. Bez souhlasu nelze Vaši objednávku odeslat. Smluvními stranami se rozumí na jedné straně odběratel (dále jen zákazník) a firma ENTERPRISE ZN s.r.o., se sídlem Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, IČ: 26226219, DIČ: CZ 26226219, e-mail obchod@petdiscont.cz, tel. 775 552 214 (všední dny 8-15 hod.), https://petdiscont.cz/ (dále jen dodavatel). Tyto obchodní podmínky vylučují užití obchodních podmínek odběratele.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Ta vzniká v momentě zaplacení částky za zboží uvedené v objednávce na účet dodavatele. Při platbě na dobírku kupní smlouva vzniká okamžikem předání zásilky se zbožím uvedeným v objednávce dopravci. Při osobním odběru vzniká kupní smlouva v momentě odebrání zboží uvedeného v objednávce ve výdejním místě.

VÝBĚR ZBOŽÍ A JEHO OBJEDNÁNÍ

Výčet zboží uvedený na stránkách www.petdiscont.cz (dále jen pro účely těchto obchodních podmínek se uvádí " e-shop") je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží, i když je zboží v katalogu označeno jako zboží skladem. Zboží denně několikrát naskladňujeme a může se jednat o zboží, které je již administrativně přijato na sklad, ale není připraveno k odběru. Také se může stát, že zboží označené jako skladem, v jednom okamžiku nakupuje více zákazníků a může být doprodáno. V tomto případě objednávky vykrýváme dle přijatého pořadí. Pro co nejpřesnější údaje několikrát denně katalog aktualizujeme.

Výběr zboží je možný několika způsoby:

1. Pokud znáte konkrétní produkt, zadejte jeho název (nebo část názvu) do políčka pro hledaný výraz (označeno jako "název produktu, značka...").

2. Můžete využít také Pokročilé vyhledávání, kde můžete využít předdefinované parametry pro přesnější výpis požadovaných produktů.

3. Snadné vyhledávání produktů umožňuje také strukturované menu rozdělené podle druhů zvířat. Následně lze zboží třídit ve skupinách podle jednotlivých značek, charakteru, využití, stáří atd. Zboží ve skupinách můžete rovněž seřadit podle ceny vzestupně od nejlevnějšího nebo naopak sestupně od nejdražšího.

Ceny zboží jsou uvedené včetně DPH a PHE.

Vybrané zboží vložíte do košíku stisknutím příslušného tlačítka. Současně můžete nastavit požadované množství produktů, které chcete zakoupit. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi.

Pokud si přejete daný produkt v určité barevné variantě, napište, prosím, tento požadavek do poznámky k objednávce. Pokud bude tato barevná varianta dostupná, rádi Vám vyhovíme. V opačném případě Vás budeme kontaktovat. Fotky, barvy a vzory na všech obrázcích jsou pouze ilustrační a nemusí odpovídat aktuální barevné nabídce.

V dalším kroku vyberte způsob dopravy a způsob platby. Před odesláním objednávky si, prosím, zkontrolujte obsah košíku a zadané údaje. Máte-li v košíku vše, co jste si přáli, a zadané údaje jsou úplné a správné, potvrďte objednávku tlačítkem Dokončit objednávku.

Kliknutím na Dokončit objednávku se zavazujete zaplatit a převzít objednané zboží. Pokud balíček nepřevezmete, způsobíte tím dodavateli zbytečné náklady (poštovné, obalový materiál, personální náklady), které po Vás může dodavatel požadovat, a to buď přímým vymáháním nebo započtením proti Vašim pohledávkám za dodavatelem.

Paušální výši nákladů dodavatele tvoří součet následujících částek:

  • personální náklady: 300 Kč
  • poštovné: dvojnásobek sjednaných nákladů za přepravu zboží (doručení zboží k Vám a následně zpět k dodavateli), kdy výše nákladů závisí na typu doručovací služby (WEDO, Zásilkovna, Česká pošta, DPD, GLS, jiná doručovací služba)
  • balné: 25 Kč

V každém případě je pro nás samozřejmě prioritou smírné řešení, tím však nejsou dotčena práva dodavatele.

Nad rámec toho je dodavatel oprávněn v případě nepřevzetí zásilky bez dalšího odstoupit od smlouvy. Odstoupením není dotčena povinnost k úhradě nákladů z nepřevzaté zásilky.

Uzávěrka objednávek je v pracovní den do 11:00 hod. Zboží označené skladem odesíláme zhruba do tří pracovních dnů. Upozorňujeme zákazníky, aby při objednání zboží sledovali jeho skladovou dostupnost, v naší nabídce je i zboží externích dodavatelů nebo zboží zadávané do výroby dle požadavků zákazníků, toto zboží má dostupnost od tří do sedmi pracovních dnů nebo na objednávku, tudíž odeslání objednávky se navíc prodlouží o dobu objednání zboží. Objednávky s platbou předem na účet odesíláme zpravidla následující den po připsání peněz na účet dodavatele . Při zakoupení akvária nebo terária a výběru dopravce DHL Freight je nutné počítat s delší dodací lhůtou. Tato specializovaná doprava se objednává min. jeden pracovní den dopředu. V nákladních autech se pak rezervuje  konkrétní místo pro dané zboží. Tento proces je nutný kvůli zajištění co největší bezpečnosti přepravy zboží. U přepravy skleněných výrobků počítejte tedy s doručením za 4 až 6 pracovních dnů od vytvoření objednávky (u zboží skladem). U běžného zboží počítejte s doručením za 3 až 5 pracovních dnů (u zboží skladem). Tyto lhůty však nejsou pro dodavatele závazné. Dodavatel se zavazuje odevzdat zákazníkovi zboží do 30 dnů ode dne uzavření smlouvy, kdy odevzdáním se rozumí okamžiku, kdy je zboží předáno zákazníkovi dopravcem, nebo kdy je zboží připraveno k předání zákazníkovi a prodlení s předáním spočívá na straně zákazníka. Je-li dodavatel v prodlení s odevzdáním zboží dle předchozí věty, může zákazník od smlouvy odstoupit, nesplní-li dodavatel svoji povinnost ani dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník poskytl. Tím nejsou dotčeny jiné zákonné možnosti odstoupení od smlouvy.

Zákazník je při výběru zboží a způsobu dopravy povinen zohlednit vlastnosti jednotlivých způsobů dopravy a objednaného zboží. Dodavatel si vyhrazuje právo navrhnout rozdělení zboží z jedné objednávky do několika zásilek s ohledem na váhu, rozměry a vlastnosti zboží. Výhodou může být, že rozdělení zásilky do více samostatných balíků může v konečném důsledku být cenově výhodnější, než výběr jiného přepravce.

Nelze zasílat velmi křehké zboží (akvária, terária, klece, plastové přepravky, plastové toalety, žárovky, zářivky atd.) spolu s  těžkým nebo neskladným zbožím (písky, granule, steliva, dekorační kameny atd.). Také v tomto případě navrhne dodavatel rozdělení zásilky.

Rozdělení zásilky může prodejce navrhnout také při nedostupnosti některého objednaného zboží. O rozdělení zásilky, nebo změně dopravce, bude zákazník vždy předem informován a bude mu zaslán nový náhled upravené objednávky, Objednávka zboží bude odeslána jen se souhlasem zákazníka.

Dodavatel si také vyhrazuje právo na změnu dopravce, pokud to charakter, rozměr,  nebo váha zboží vyžaduje. Zvýší-li se takovou změnou náklady na dopravu, je dodavatel povinen o nevhodnosti zvoleného způsobu dopravy informovat zákazníka. Zákazník má pak právo přijmout změnu způsobu dopravy, nebo tuto výslovně odmítnout a i nadále požadovat dopravu původním způsobem. Pokud si zákazník vymíní původní způsob dopravy, užije se ustanovení § 2090 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, které upravuje odpovědnost spotřebitele za vady vzniklé přepravou, ve spojení s dalšími ustanoveními právních předpisů, tak, že tyto nese zákazník, který si vymínil způsob dopravy, který je pro zvolené zboží nevhodný. Dodavatel je oprávněn požadovat udělení souhlasu zákazníka se způsobem dopravy, který byl dodavatelem označen za nevhodný, v písemné formě. O dobu do udělení takového souhlasu se prodlužuje doba dodání zboží. Nebude-li takový souhlas udělen ani do 14 dnů ode dne žádosti, vzniká dodavateli právo odstoupit od uzavřené smlouvy nebo ukončit kontraktaci.

V objednávkách je možné provádět změny až do doby zahájení vyskladnění objednaného zboží. Upozorňujeme, že každá změna může odeslání objednávky pozdržet, jelikož se při každé změně objednávka vrací na začátek přípravného a balícího procesu. Pokud již není možné v objednávce dělat změny, budete o této skutečnosti informováni emailem nebo telefonicky v případě, že jste nějaké změny požadovali. Změna objednávky zdrží její odeslání obvykle o jeden až tři pracovní dny.

Při platbě předem na účet je zboží odesláno až po faktickém připsání peněz na účet dodavatele. Není tedy nutné zasílat výpisy o převodu peněz, platby hlídá automat. Objednávka nebude odeslána přednostně, pakliže nejsou peníze připsány na účtu dodavatele. O přijaté platbě od nás obdržíte potvrzení.

Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory atd.) si hradí zákazník sám. Komunikace s dodavatelem není zatížena žádnou zvláštní sazbou.

 

DOPRAVA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Doprava zboží, její cena a podmínky se řídí způsobem dopravy zvoleným zákazníkem a podmínkami, které byly zákazníkovi poskytnuty při volbě způsobu dopravy.

Způsob platby, jeho ceny a podmínky se řídí způsobem platby zvoleným zákazníkem a podmínkami, které byly zákazníkovi poskytnuty při volbě způsobu platby.

V detailech mohou být podmínky dopravy upraveny i podmínkami jednotlivých dopravců.

Při převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat, zda je obal i výrobek nepoškozený. Tuto možnost má zákazník při převzetí zásilky od dopravce.

Tento postup je však pouze doporučením. Jeho nedodržení nemá za následek ztrátu či omezení práv spotřebitele za vady.

Jak postupovat, když je přijaté zboží poškozené?

Vyjma případů, kdy si sám zákazník vymíní způsob dopravy, který dodavatel běžně nenabízí nebo byl upozorněn na jeho nevhodnost, odpovídá dodavatel zákazníkovi za zboží, a to až do okamžiku jeho převzetí zákazníkem. Reklamaci je tedy v každém případě možno uplatnit přímo u dodavatele. Máme však zájem na tom, aby byl zjištěn skutečný viník vady zboží a proto tímto informujeme zákazníka o tom, jakým způsobem uplatnit reklamace dopravy prostřednictvím dopravce. Tento postup je volitelný a jeho nedodržení neznamená ztrátu jakýchkoliv práv vůči dodavateli. Zákazník tím však ulehčí dodavateli důkazní a právní situaci dodavatele vůci dopravci.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Pokyny k provedení platby obdržíte informačním emailem. Při zadávání příkazu věnujte prosím zvýšenou pozornost částce (v žádném případě částku nezaokrouhlujte, a to ani jedním směrem) a variabilnímu symbolu (číslo objednávky, proforma-faktury), který je nezbytný pro urychlené identifikování platby. Špatně vyplněné, nebo neúplné údaje oddalují odeslání zásilky. Fakturu obdržíte jeden pracovní den před dodáním zboží jako e‑fakturu emailem. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Zboží v žádném případě neodesíláme před fyzickým připsáním peněz na náš účet. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku, nebo její příslušnou část Vám po dohodě vrátíme bezhotovostně zpět na účet.

Bankovní spojení
Fio banka, a.s., 2000908667/2010, variabilní symbol je číslo Vaší objednávky nebo proforma-faktury.

Kliknutím na Dokončit objednávku je nákup u konce. Před odesláním musíte potvrdit souhlas s těmito Obchodními podmínkami, Speciálními obchodními podmínkami a Reklamačním řádem, které jsou nedílnou součástí objednávky - proforma-faktury. Následně se Vám zobrazí souhrnné informace o objednávce a na Vámi uvedený e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky. Další potvrzení s dokladem o zakoupení obdržíte po předání zásilky dopravci. Potvrzení bude obsahovat také informaci o předpokládaném termínu doručení zásilky.

V případě, že by z jakéhokoliv důvodu nebylo možné využít zvolený způsob dopravy, nebo dojde k navýšení ceny dopravy či platby, bude zákazník kontaktován dodavatelem za účelem vyřešení vzniklé situace.

FAKTURAČNÍ A DODACÍ ÚDAJE

Po výběru zboží a způsobu dopravy a platby následuje vyplnění dodacích a fakturačních údajů. Prosíme, věnujte zvýšenou pozornost povinným údajům, zejména e-mailové adrese a telefonnímu číslu. Velmi často se stává, že je některý z těchto údajů zadán špatně. Pokud zadáte chybný email nebo telefonní číslo, může se komunikace zkomplikovat nebo dokonce zcela znemožnit. Omluvte tedy, prosím, opakované potvrzení kontaktních údajů.

Zadané údaje budou využity pouze pro daný nákup. V případě, že chcete při příštích objednávkách mít předvyplněné fakturační údaje, nebo mít přehled o starších objednávkách, můžete se zaregistrovat. Při dalším nákupu stačí zadat pouze heslo a veškeré údaje, které jste zadali při registraci, se automaticky předvyplní. Při registraci si také můžete zvolit zasílání průběžných informací o naších nabídkách, akcích a slevách.  

Zapomněli jste heslo? Nezoufejte. Můžete si nechat vygenerovat nové.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Podmínky ochrany osobních údajů jsou k dispozici jako samostatný dokument.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY DODAVATELEM

Dodavatel si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem, nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Dodavatel zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze bezhotovostně vráceny na účet.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Model výrobku

Pokud máte v objednávce více položek, špatně zadaný model nebo počet kusů, můžeme objednávku opravit a nahradit správným počtem nebo modelem až do začátku procesu balení.

Způsob dopravy

 Po vytvoření a odeslání objednávky zákazník již nemůže způsob dopravy měnit. Změnu může provést dodavatel na základě písemné žádosti zákazníka.

Platba

 Po vytvoření a odeslání objednávky zákazník již nemůže způsob platby měnit. Změnu může provést dodavatel na základě písemné žádosti zákazníka

Termín dodání

 Pokud se Vám nehodí navržený termín dodání, je možné se přímo při dodávání zboží domluvit s dopravní společností na náhradním termínu. Můžete také požádat dodavatel o odložení odeslání a to vždy písemnou formou.

V objednávkách je možné provádět změny až do doby faktického započetí vyskladnění zboží. Upozorňujeme, že každá změna může odeslání objednávky pozdržet, jelikož se při každé změně objednávka vrací na začátek přípravného a balícího procesu. Pokud již není možné v objednávce dělat změny, budete o této skutečnosti informováni emailem nebo telefonicky v případě, že jste nějaké změny požadovali. Změna objednávky zdrží její odeslání obvykle o jeden pracovní den.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

U přebíraného zboží se, prosím, přesvědčte, že odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

ODPOVĚDNOST ZA VADY

Odpovědnost za vady se v plném rozsahu řídí zákonnou úpravou, a to jak v případě odpovědnosti dodavatele vůči zákazníkům - spotřebitelům, tak v případě odpovědnosti dodavatele vůči zákazníkům právnickým osobám nebo osobám, které nakupují zboží v rámci své podnikatelské nebo jiné samostatné výdělečné činnosti.

Dodavatel odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména dodavatel odpovídá zákazníkovi za to, že v době, kdy zákazník zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které dodavatel nebo výrobce popsal nebo které zákazník očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití dodavatel uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá, a to i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy apod.
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
  • je zboží dodáno včetně příslušenství, obalu a příbalového letáku či jiného návodu k použití.

Toto se však nevztahuje na zboží prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí zákazníkovi, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

Zákazník, který je spotřebitelem, může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze zboží použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Informaci o existenci a délce záruky uvede dodavatel v potvrzení objednávky s tím, že toto potvrzení slouží jako záruční list. Zákazník má ze zákona právo na bezplatnou nápravu, toto právo není zárukou za jakost jakkoliv dotčeno.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje zákazník u dodavatele. Uplatnění reklamace je možné jakýmkoliv způsobem, například na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání dodavatele, případně prostředky komunikace na dálku. Reklamace dopisem na dobírku nejsou přijímány.

Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dodavatel obdržel od zákazníka projev vůle směřující k uplatnění reklamace. Zákazník je povinen poskytovat dodavateli součinnost s vyřizováním reklamace. Dodavatel vydá zákazníkovi písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován a jaké jsou kontaktní údaje zákazníka, a to e‑mailem bezprostředně po přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění je předáno ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Dodavatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta k vyřízení reklamace neběží po dobu, po kterou zákazník neposkytuje součinnost potřebnou k vyřízení reklamace (například po dobu, po kterou i přes výzvu dodavatele nepředloží reklamované zboží).

U oprávněné reklamace má zákazník nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací v nutné výši. U reklamace neoprávněné má na totéž nárok dodavatel.

Zákazník, který je spotřebitelem, má v případě vadného plnění a řádné reklamace právo na odstranění vady odstraněním vady nebo výměnou zboží dle své volby, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo nepřiměřeně nákladný, a to obecně nebo ve srovnání s druhým způsobem. Zákazník je také oprávněn v případě vadného plnění a řádné reklamace zvolit si přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupení od smlouvy pokud

a) dodavatel vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil,
b) se vada projeví opakovaně,
c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
d) je z prohlášení dodavatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro zákazníka.

V podrobnostech se práva z vadného plnění řídí právní úpravou občanského zákoníku a dalších předpisů.

Záruka se nesjednává.

Všechno prodávané zboží má servisní zastoupení v ČR. Kontakty na autorizované servisy najdete na webových stránkách výrobců nebo v záručním listě (pokud ho výrobce poskytuje) Pokud záruční list není součástí výrobku, pokládá se za záruční list doklad o zakoupení. Přesný postup pro uplatnění záruky najdete na samostatné stránce Reklamace. Zboží je možné taktéž reklamovat na naší prodejně ve Znojmě.

ODSTOUPENÍ ZÁKAZNÍKA OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má zákazník, který je spotřebitelem v souladu s účinným zněním občanského zákoníku právo odstoupit od uzavření smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, a to sdělením v jakékoliv formě či podobě, pokud je však takové sdělení určité. Podrobnosti upravuje v celém rozsahu zákon.

V případě zájmu o odstoupení od smlouvy dle tohoto článku sdělí spotřebitel dodavateli, že odstupuje od smlouvy, kdy toto sdělení musí být určité co do specifikace spotřebitele (zákazníka) a objednávky, ideálně tedy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Toto oznámení může být taktéž přiloženo do vrácené zásilky, zásilky zasílané na dobírku však nejsou akceptovány. Po odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit přijaté zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady vracení zboží nese spotřebitel.

Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti na provozovně. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno odběratelem nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Tato lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží, jeho posledního kusu nebo části. Je vhodné toto oznámení zaslat taktéž společně s vráceným zbožím. Zásilky, u kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na obchodníky, kteří nakoupili zboží v rámci svých podnikatelských aktivit, a na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele.

Možnost odstoupení od smlouvy dle tohoto článku a zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Zákazník v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše (rozumí se celou objednávku), co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí zákazník poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno (spotřebováno). Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutno k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Zboží doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné, pro případ poškození přepravcem. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato. V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, může prodejce požadovat náhradu v mezích daných právními předpisy, zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží, jeho znečištění apod.). Při vrácení oblečku, látkových pelíšků, polštářů, dek atd. ve 14denní lhůtě , bere zákazník  na vědomí, že toto zboží musí být vráceno naprosto čisté, bez chlupů, prosté zápachu (např. pachu zvířat, cigaretového kouře atd.). Pokud nebude toto ustanovení dodrženo, vyhrazuje si dodavatel právo na přiměřenou úhradu nákladů na uvedení do původního stavu. Zákazník vrací zboží na své náklady na adresu dodavatele, AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo. Zákazník je povinen zabalit zboží v souladu s podmínkami přepravce. Pokud dojde k poškození zboží při jeho přepravě, prodejce zboží nepřevezme a reklamaci přepravy nevyřizuje.

Právo na odstoupení od smlouvy dle tohoto článku spotřebitel (zákazník) nemá v případech vyjmenovaných v § 1837 občanského zákoníku, zejména tedy v případech:

  1. o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty; v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,
  2. o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,
  3. o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  4. o dodávce zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej spotřebitel porušil,
  5. o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu, pokud jej spotřebitel porušil,
  6. o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním.

K odstoupení od smlouvy je zákazník oprávněn využít vzorového dokumentu – odstoupení od smlouvy, který je ke stažení zde: Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (PDF) (verze DOC).

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

V případě, že zákazník má stížnost či pokud není spokojen s vyřízením své reklamace je oprávněn řešit případné spory s dodavatelem prostřednictvím orgánu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Česká obchodní inspekce je orgánem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Řízení se zahajuje písemným návrhem, jehož náležitosti jsou uvedeny v § 20n zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Před zahájením řízení je nezbytné uplatnit reklamaci u dodavatele, který je povinen ji vyřídit do 30 dnů. Mimosoudní řešení je pak možné zahájit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci u dodavatele. Veškeré informace o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na internetových stránkách www.coi.cz. Tím není dotčeno právo na zahájení soudního řízení či jiné mimosoudní způsoby řešení věci.

SPECIÁLNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP VETERINÁRNÍCH PRODUKTŮ

Při nákupu veterinárního zboží je vyžadován souhlas se speciálními obchodními podmínkami, k nahlédnutí jsou zde.

KONTAKT

ADRESA PRO VYŘIZENÍ REKLAMACÍ

AQUAZOO
Dr. Milady Horákové 2240/2 
66902 Znojmo

SÍDLO FIRMY

ENTERPRISE ZN s.r.o.
Předseda jednatelstva - Jan Blažíček
Dr. Milady Horákové 2240/2
66902 Znojmo

IČ 26226219
DIČ CZ26226219

Zákaznická linka: +420 775 552 214  Po-Pá 9,00-11,30 a 12,30-15,00hod
E-mail: obchod@petdiscont.cz

Výdejní místo
AQUAZOO
Dr. Milady Horákové 2240/2 (dříve Vídeňská 23)
66902 Znojmo
48°51'1.259"N, 16°3'17.426"E
Mapa

Bankovní spojení:
2000908667/2010, variabilní symbol je číslo vaší objednávky

Rychlou odpověď na váš dotaz získáte použitím kontaktního formuláře.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Pro urychlení reklamace zboží prosíme o vyplnění tohoto online formuláře.

Důležité dokumenty ke stažení

Jak postupovat v případě reklamace

Chcete reklamovat zboží

Pro urychlení reklamace zboží prosíme nejprve o vyplnění tohoto online formuláře. Reklamaci lze uplatnit na adrese provozovny prodávajícího, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, osobně,zasláním nebo oznámut jiným vhodným způsobem.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Upozornění: Peníze Vám vracíme jen na bankovní účet. Zboží nezasílejte na dobírku, nelze ho převzít. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné, děkujeme za pochopení. V případě neuznání reklamace nemá zákazník nárok na vrácení poštovného. V případě uznání reklamace, má zákazník nárok na opravněné náklady na zaslání reklamovaného zboží (nelze např.požadovat uhrazení nákladů na zaslání taxislužbou).

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu platným občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to buď zasláním elektronického nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy nebo osobně . V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně v elektronické podobě uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Není potřeba uvádět důvod vrácení zboží. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů. Platbu vrátíme po obdržení vráceného zboží nebo po věrohodném prokázání, že zboží bylo skutečně odesláno zpět, podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Pozn.:  Odstoupení od smlouvy musí být odesláno odběratelem nejpozději poslední den 14denní lhůty od převzetí zboží. Následně doporučujme toto oznámení přiložit k vrácenému zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Ustanovení o odstoupení ve 14 dnech bez udání důvodu se nevztahuje na obchodníky, kteří nakoupili zboží v rámci svých podnikatelských aktivit, a na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel může v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě od převzetí plnění odstoupit od kupní smlouvy a to buď zasláním elektronické podoby odstoupení od kupní smlouvy. Odběratel musí dodavateli vydat vše (rozumí se celou objednávku), co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Zboží by mělo být zasláno doporučeně a pojištěné pro případ poškození přepravcem. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude z technických důvodů převzato. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, může prodejce požadovat náhradu, zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží apod.). V případě vrácení oblečku je nutno jej vrátit naprosto čistý (bez chlupů atp.). Kupující vrací zboží na své náklady na adresu prodávajícího, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů,
  • spočívajících ve hře nebo loterii.

Ke stažení: Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (PDF) (verze DOC).

 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A ODPOVĚDI K REKLAMACÍM

 

 

1. Obdrželi jste poškozené zboží?

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo dodavatele.

Jedná-li se o doručení:

PPL, poškození zásilky oznamte telefonicky do tří pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na telefon udaný na přepravním lístku, popřípadě využijte emailový kontakt: https://reklamace.ppl.cz/

DPD CZ, poškození oznamte telefonicky do tří pracovních dnů na tel. číslo uvedené na předávacím lístku nebo písemně na reklamace@dpd.cz (uveďte číslo balíku, Vaše iniciály, iniciály odesílatele a pokud možno, tak foto dokumentaci poškozené zásilky). Více informací o vyřizování reklamací DPD naleznete zde.

WE|DO (INTIME), poškození oznamte do dvou pracovních dnů na tel. 775 552 214 nebo písemně na obchod@petdiscont.cz (uveďte číslo balíku, číslo objednávky, Vaše iniciály,  iniciály odesílatele a pokud možno, tak foto dokumentaci poškozené zásilky)

2. Zjistil(a) jsem závadu na mém výrobku. Jaký je nejlepší možný postup pro reklamaci?

Reklamaci uplatněte na adrese výdejního místa, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, či jiným způsobem u prodávajícího. Reklamace musí být ze zákona vyřízena do 30 kalendářních dnů. Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že prodávající vyzval kupujícího k doložení potřebných podkladů pro vyřízení reklamace (zboží, části zboží, preferovaný způsob řešení reklamace, jiné podklady apod.). Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

3. Doba pro vyřízení reklamace

Dodavatel vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůta k vyřízení reklamace neběží po dobu, po kterou zákazník neposkytuje součinnost potřebnou k vyřízení reklamace (například po dobu, po kterou i přes výzvu dodavatele nepředloží reklamované zboží).

4. Co vše je třeba pro uplatnění reklamace?

Pro co nejrychlejší vyřízení reklamace nám prosím dodejte:

  • Kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Reklamační formulář z našich stránek
  • Telefonní číslo
  • Číslo objednávky nebo faktury nebo číslo balíku
  • Pokud je to účelné, tak fotodokumentaci
  • Přesný popis závady

 

5. Hradím náklady spojené s oprávněnou reklamací?

Náklady vzniklé v důsledku reklamace Vám rádi proplatíme za těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude-li se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením,  běžným opotřebením zboží apod.),
  • podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží. 
  • písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Upozornění: Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné, nikoliv za taxi službu).

7. V servisu mi sdělili, že zboží je neopravitelné a toto sdělení mohu doložit dokladem. Doporučili mi vrácení peněz u prodejce. Jak mám postupovat?

Oprávněnost Vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a o dalším postupu Vás budeme neprodleně písemně (elektronicky) informovat. V tomto případě bychom Vás požádali o zaslání opravného (montážního) a záručního listu na adresu AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo.

Pokud nebudete spokojeni s výsledkem vyřízení reklamace, můžete se obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Veškeré informace k tomuto postupu naleznete na internetových stránkách www.coi.cz.