OBCHODNÍ PODMÍNKY

Věnujte, prosím, pozornost Obchodním podmínkám a Reklamačnímu řádu. Odesláním objednávky potvrzujete souhlas s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem. Obchodní podmínky a Reklamační řád se tímto stávají závazné pro obě smluvní strany. Bez souhlasu nelze Vaši objednávku odeslat. Smluvními stranami se rozumí na jedné straně odběratel (zákazník) a dodavatel (firma ENTERPRISE ZN s.r.o., se sídlem Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo, IČ: 26226219, DIČ: CZ 26226219, provozovna AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2 (dříve Vídeňská 23) 66902 Znojmo). Tyto obchodní podmínky vylučují užití obchodních podmínek odběratele.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Ta vzniká v momentě zaplacení částky za zboží uvedené v objednávce na účet dodavatele. Při platbě na dobírku kupní smlouva vzniká okamžikem předání zásilky se zbožím uvedeným v objednávce dopravci. Při osobním odběru vzniká kupní smlouva v momentě odebrání zboží uvedeného v objednávce ve výdejním místě.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

VÝBĚR ZBOŽÍ A JEHO OBJEDNÁNÍ

Výčet zboží uvedený na stránkách www.petdiscont.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží, i když je zboží v katalogu označeno jako zboží skladem. Zboží denně několikrát naskladňujeme a může se jednat o zboží, které je již administrativně přijato na sklad, ale není připraveno k odběru. Také se může stát, že zboží označené jako skladem, v jednom okamžiku nakupuje více zákazníků a může být doprodáno. V tomto případě objednávky vykrýváme dle přijatého pořadí. Pro co nejpřesnější údaje několikrát denně katalog aktualizujeme.

Výběr zboží je možný několika způsoby:

1. Pokud znáte konkrétní produkt, zadejte jeho název (nebo část názvu) do políčka Hledaný výraz v levé horní části obrazovky.

2. Můžete využít také Pokročilé vyhledávání, kde můžete využít předdefinované parametry pro přesnější výpis požadovaných produktů.

3. Snadné vyhledávání produktů umožňuje také strukturované menu rozdělené podle druhů zvířat. Následně lze zboží třídit ve skupinách podle jednotlivých značek, charakteru, využití, stáří atd. Zboží ve skupinách můžete rovněž seřadit podle ceny vzestupně od nejlevnějšího nebo naopak sestupně od nejdražšího. Můžete si také vybrat, zda chcete zboží zobrazit s obrázky, nebo formou jednoduchého tabulkového výpisu.

Ceny zboží jsou uvedené včetně DPH a PHE.

Vybrané zboží vložíte do košíku stisknutím příslušného tlačítka. Současně můžete nastavit požadované množství produktů, které chcete zakoupit. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi.

Pokud si přejete daný produkt v určité barevné variantě, napište, prosím, tento požadavek do poznámky k objednávce. Pokud bude tato barevná varianta dostupná, rádi Vám vyhovíme. V opačném případě Vás budeme kontaktovat. Fotky, barvy a vzory na všech obrázcích jsou pouze ilustrační a nemusí odpovídat aktuální barevné nabídce.

Máte-li v košíku vše, co jste si přáli, potvrďte objednávku tlačítkem Objednat. V dalším kroku vyberte způsob dopravy.

Objednávky přijaté v pracovní dny do 11.00 hod. vyřizujeme zpravidla následující pracovní den (po víkendech, státních svátcích, nebo po našich akcích může výjimečně dojít k prodloužení termínu odeslání na tři pracovní dny), upozorňujeme zákazníky, aby při objednání zboží sledovali jeho skladovou dostupnost, v naší nabídce je i zboží externích dodavatelů a toto zboží má dostupnost do třech nebo devíti pracovních dnů nebo na objednávku. Objednávky s platbou předem na účet odesíláme zpravidla v den připsání peněz na účet dodavatele . Při zakoupení akvária nebo terária a výběru dopravce PPL Sprint je nutné počítat s delší dodací lhůtou. Tato specializovaná doprava se objednává min. jeden pracovní den dopředu. V nákladních autech se pak rezervuje  konkrétní místo pro dané zboží. Tento proces je nutný kvůli zajištění co největší bezpečnosti přepravy zboží. U přepravy skleněných výrobků počítejte tedy s doručením za 3 až 4 pracovní dny od vytvoření objednávky. U běžného zboží počítejte s doručením za 2 až 3 pracovní dny. Tyto lhůty však nejsou pro dodavatele závazné.

Dodavatel si vyhrazuje právo navrhnout rozdělení zboží z jedné objednávky do několika zásilek s ohledem na váhu, rozměry a vlastnosti zboží. Výhodou může být, že rozdělení zásilky do více samostatných balíků může v konečném důsledku být cenově výhodnější.

Nelze zasílat velmi křehké zboží (akvária, terária, klece, plastové přepravky, plastové toalety, žárovky, zářivky atd.) spolu s  těžkým nebo neskladným zbožím (písky, granule, steliva, dekorační kameny atd.). Také v tomto případě navrhne dodavatel rozdělení zásilky.

Rozdělení zásilky může prodejce navrhnout také při nedostupnosti některého objednaného zboží. O rozdělení zásilky, nebo změně dopravce, bude objednatel vždy předem informován a bude mu zaslán nový náhled upravené objednávky, Objednávka zboží bude odeslána jen se souhlasem odběratele (zákazníka).

Prodejce si také vyhrazuje právo na změnu dopravce, pokud to charakter, rozměr,  nebo váha zboží vyžaduje. Zvýší-li se takovou změnou náklady na dopravu, je dodavatel povinen o nevhodnosti zvoleného způsobu dopravy informovat odběratele. Odběratel má pak právo přijmout změnu způsobu dopravy, nebo tuto výslovně odmítnout a i nadále požadovat dopravu původním způsobem. Pokud si spotřebitel vymíní původní způsob dopravy, užije se ustanovení § 2090 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, které upravuje odpovědnost spotřebitele za vady vzniklé přepravou tak, že tyto nese kupující, tedy odběratel.

V objednávkách je možné provádět změny až do doby zahájení vyskladnění objednaného zboží. Upozorňujeme, že každá změna může odeslání objednávky pozdržet, jelikož se při každé změně objednávka vrací na začátek přípravného a balícího procesu. Pokud již není možné v objednávce dělat změny, budete o této skutečnosti informováni emailem nebo telefonicky v případě, že jste nějaké změny požadovali. Změna objednávky zdrží její odeslání obvykle o jeden pracovní den.

Při platbě předem na účet je zboží odesláno až po faktickém připsání peněz na účet dodavatele. Není tedy nutné zasílat výpisy o převodu peněz, platby hlídá automat. Objednávka nebude odeslána přednostně, pakliže nejsou peníze připsány na účtu dodavatele. O přijaté platbě od nás obdržíte potvrzení.

 

DOPRAVA ZBOŽÍ

Při převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat, zda je obal i výrobek nepoškozený. Tuto možnost má odběratel při převzetí zásilky od dopravce (u balíku PPL je možná pouze kontrola obalu). Při přebíráni balíku na výdejním místě Zásilkovna je nutné zásilku zkontrolovat ihned na místě. Pokud zásilka opustí prostory Zásilkovny ztíží se tím pozice dodavatele při uplatňování reklamace vůči dopravci. Při přebírání zásilky v Poštomatu je nutné zásilku převzít a následně písemně (emailem) reklamovat u přepravce INTIME.  Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.

Výše uvedený postup je však pouze doporučením. Jeho nedodržení nemá za následek ztrátu či omezení práv spotřebitele za vady či ze záruky.

Jak postupovat když:

» je přijaté zboží poškozené

Vyjma případů, kdy si sám odběratel vymíní způsob dopravy, který dodavatel běžně nenabízí nebo byl upozorněn na jeho nevhodnost, odpovídá dodavatel odběrateli za zboží, a to až do okamžiku jeho převzetí odběratelem. Reklamaci je tedy v každém případě možno uplatnit přímo u dodavatele. Máme však zájem na tom, aby byl zjištěn skutečný viník vady zboží a proto tímto informujeme odběratele o tom, jakým způsobem uplatnit reklamace dopravy prostřednictvím dopravce. Tento postup je volitelný a jeho nedodržení neznamená ztrátu jakýchkoliv práv vůči dodavateli. Odběratel tím však ulehčí důkazní a právní situaci dodavatele vůči dopravci.


Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku přepravce, který Vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti. Dopravce odveze zboží zpět dodavateli. Současně je možné kontaktovat také dodavatele na tel. +420 775 552 214. Rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit a poradíme Vám nejrychlejší způsob vyřízení reklamace. Doporučujeme také při rozbalování pořizovat fotozáznam způsobu balení a výplně balíku. Pokud bude zboží poškozeno, uchovejte pro reklamační řízení všechny obaly a polepky balíku.

V případě, že tato situace vznikla u dopravce PPL nebo PPL Sprint, nahlaste poškození  telefonicky na linku přepravce a zašlete mu fotodokumentaci poškození a způsobu balení. Přepravce sám vyhotoví zápis o reklamaci a informuje nás. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci, zašleme Vám nové zboží nebo dle dohody vrátíme bezhotovostně peníze na Váš účet. Následující kroky už vyřešíme sami s dopravcem. Poškozené zboží doporučujeme nahlásit dopravní společnosti co nejdříve nejpozději do tří dnů od převzetí zásilky od dopravce. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci, zašleme Vám buď nové zboží, nebo dle dohody vrátíme peníze bezhotovostně na Váš účet. Nové zboží odesíláme bez poštovného.

V případě, že poškození vzniklo u výdejního místa Zásilkovna, zásilku na místě ihned rozbalte. Zásilku nepřebírejte, trvejte na sepsání zápisu. Pokud zásilka opustí prostor Zásilkovny nebude škoda způsobena dodavateli dopravcem uznána. Následně nás informujte na tel. +420 755 552 214 a zašlete nám kopii zápisu. Reklamaci pak dořešíme s Vámi sami.

V případě, že poškození vzniklo u výdejního místa Poštomat, je nutné zásilku převzít. Písemně (emailem) informovat přepravce do 2 pracovních dnů s doložením  rozsahu poškození zásilky, čísla zásilky, obsahu zásilky, popřípadě fotodokumentaci z rozbalování zásilky a způsobu balení. Pro reklamaci je nutné uchovat veškerý obalový materiál a polepky balíku.  Následně nás informujte na tel. +420 755 552 214. Reklamaci pak dořešíme s Vámi sami.

V případě, že tato situace vznikla u dopravce INTIME, nahlaste poškození  písemně (emaiIem) přepravci s uvedením rozsahu poškození, čísla zásilky, obsahu zásilky, popřípadě fototodokumentaci z rozbalování zásilky a způsobu balení. Pro reklamaci je nutné zachovat veškerý obalový materíál a polepky balíku.  Přepravce sám vyhotoví zápis o reklamaci a informuje nás. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci, zašleme Vám nové zboží nebo dle dohody vrátíme bezhotovostně peníze na Váš účet. Následující kroky už vyřešíme sami s dopravcem. Poškozené zboží doporučujeme nahlásit dopravní společnosti nejpozději do 2 pracovních dnů po převzetí zásilky od dopravce.  Nové zboží odesíláme bez poštovného.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Přestože proces balení a kompletace zásilek prochází třístupňovou kontrolou, může ve výjimečných případech dojít k selhání lidského faktoru. V žádném případě se nejedná o záměr. Pokud se stane, že obdržíte nekompletní zásilku nebo Vám bylo doručeno jiné zboží, než jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na tel. +420 775 552 214. Neprodleně provedeme kontrolu videozáznamu z průběhu balení a podnikneme kroky k odstranění nedostatků. Při porovnávání zboží v zásilce se, prosím, neřiďte obrázky v katalogu zboží, ale popisem výrobku, neboť výrobci velmi často mění obaly.

 

Způsoby dopravy a převzetí zboží

Seznam výdejních míst partnerů Petdiscont

Osobní vyzvednutí Znojmo

Zboží si můžete vyzvednout osobně v prodejně Aquazoo ve Znojmě na ulici Dr. Milady Horákové 2240/2 (dříve Vídeňská 23). Zboží bude připraveno k odběru nejpozději do 3 pracovních dnů od Vaší objednávky. O dostupnosti zboží Vás budeme informovat e-mailem. Zboží je třeba vyzvednout do 3 pracovních dnů od jeho vyskladnění. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující emailové zprávy, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Při odběru zboží je nutné mít s sebou námi zaslanou objednávku nebo proforma-fakturu, urychlí to proces vydání objednávky. Následující pracovní den po vyzvednutí objednávky, obdržíte emailem originál faktury, který zároveň slouží jako doklad o zaplacení. Platbu již znovu neprovádějte. Zboží objednané přes internetové rozhraní nelze při odběru měnit, nebo objednávku rozšiřovat. Pokud Vám barva nebo velikost nevyhovuje, postupujte prosím dle reklamačního řádu. Prodavači na prodejně nemají možnost výměnu provést. Pokud potřebujete další zboží, než jste si objednali, můžete jej zakoupit na prodejně za aktuální cenu dle nabídky obchodu. Zboží vybrané v prodejně nelze přidat do objednávky. Osobní odběr je při nákupu od 500 Kč bez DPH ZDARMA. Při nákupu do 499 Kč bez DPH je účtován manipulační poplatek ve výši 50 Kč. Po uplynutí 3 pracovních dnů je zboží uvolněno do volného prodeje a není možné si ho rezervovat. Než bude toto zboží dovezeno opět na sklad, lze si jej koupit ve volném prodeji i bez objednávky, avšak pouze za aktuální cenu dle nabídky obchodu. Při osobním odběru není možné platit platební kartou. Platbu lze uhradit převodem na účet dodavatele.

Balík PPL

 U této služby nelze přepravovat akvária, terária a zářivky (žárovky přepravovat lze). Pro přepravu tohoto zboží  zvolte přepravce PPL Sprint. Nelze přepravovat v jednom balíku křehké zboží (např. plastové přepravky, toalety, klece, zářivky žárovky a ostatní velmi křehké zboží) v kombinaci s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 129 Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení. Zásilky obsahující křehké zboží označujeme nálepkou "Křehké". PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg. Cena poštovného 129 Kč nebo 149 Kč je platná do váhy maximálně 35kg. V rozmezí vah 35 - 50 kg bude cena stanovena individuálně dle ceníku PPL. O této ceně budete neprodleně informování a zboží bude odesláno jen s Vaším souhlasem. Pokud to charakter zboží umožňuje, je výhodnější objednávku rozdělit na více menších balíků. Rozvoz je stanoven ve všední dny od 8:00 do 21:00 hod. Při výběru dopravce PPL si můžete zvolit typ adresy "Firemní". Při výběru tohoto druhu adresy Vám bude jeden pracovní den před doručením odeslán informační email o předání zásilky dopravci a následně obdržíte číslo balíku. Při výběru druhu adresy "Soukromá" Vám bude jeden pracovní den před doručením odeslán informační email o předání zásilky dopravci a následně obdržíte číslo balíku. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič a dohodne přibližnou hodinu dodání. Pokud Vás řidič nezastihne na místě určení při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den. U společnosti PPL je taktéž možno platit platební kartou (viz podmínky PPL). Sledujte on-line svou zásilku na stránkách PPL. Nově u tohoto dopravce možnost doručení i v sobotu (mimo státní svátek). Požadavek napište do poznámky k objednávce. Sobotní doručení je možné pouze na soukromou adresu, nelze vybrat firemní adresu. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Balík PPL Parcelshop (osobní odběr)

 U této služby nelze přepravovat akvária, terária a zářivky (žárovky přepravovat lze). Pro přepravu tohoto zboží zvolte přepravce PPL Sprint. Nelze přepravovat v jednom balíku křehké zboží (např. plastové přepravky, toalety, klece, zářivky, žárovky a ostatní velmi křehké zboží) v kombinaci s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 129 Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení. Zásilky obsahující křehké zboží označujeme nálepkou "Křehké".  Cena poštovného 129 Kč nebo 149 Kč je platná do váhy maximálně  19 kg a rozměru balíku max. 100x50x50cm. Pokud to charakter zboží umožňuje, bude zásilka na 19kg rozdělena na více menších balíků, za každý další balík bude účtován příplatek 129 Kč. O této skutečnosti Vás budeme opět informovat a balík bude odeslán až po Vašem odsouhlasení. V den předání balíku dopravci obdržíte  informační email o předání zásilky dopravci a následně obdržíte číslo balíku. Následující den obdržíte od přepravce sms a email o připravení zásilky na PPL Parcelshopu. Provozní dobu PPL Parcelshopu najdete na stránkách PPL. V PPL Parcelshopu nelze platit platební kartou (viz podmínky PPL). Sledujte on-line svou zásilku na stránkách PPL. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Balík Geis Parcel CZ  

U této služby nelze přepravovat akvária, terária a zářivky (žárovky přepravovat lze). Pro přepravu tohoto zboží  zvolte přepravce PPL Sprint. Nelze přepravovat v jednom balíku křehké zboží (např. plastové přepravky, toalety, klece, zářivky žárovky a ostatní velmi křehké zboží) v kombinaci s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 99 Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení. Zásilky obsahující křehké zboží označujeme nálepkou "Křehké". GEIS Parcel CZ rozváží zboží až do váhy 50 kg. Cena poštovného 99 Kč nebo 129 Kč je platná do váhy maximálně 35kg. V rozmezí vah 35 - 50 kg bude cena stanovena individuálně dle ceníku GEIS Parcel CZ. O této ceně budete neprodleně informování a zboží bude odesláno jen s Vaším souhlasem. Pokud to charakter zboží umožňuje, je výhodnější objednávku rozdělit na více menších balíků. Rozvoz je stanoven ve všední dny od 8:00 do 18:00 hod. Jeden pracovní den před doručením Vám bude odeslán informační email a sms o předání zásilky dopravci a následně obdržíte číslo balíku. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič a dohodne přibližnou hodinu dodání. Pokud Vás řidič nezastihne na místě určení při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den. U společnosti GEIS Parcel CZ je taktéž možno platit platební kartou (viz podmínky GEIS Parcel CZ). Sledujte on-line svou zásilku na stránkách GEIS Parcel CZ. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Balík GEIS Point

U této služby nelze přepravovat akvária, terária a zářivky (žárovky přepravovat lze). Pro přepravu tohoto zboží zvolte přepravce PPL Sprint. Nelze přepravovat v jednom balíku křehké zboží (např. plastové přepravky, toalety, klece, zářivky, žárovky a ostatní velmi křehké zboží) v kombinaci s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 89Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení. Zásilky obsahující křehké zboží označujeme nálepkou "Křehké".  Cena poštovného 89Kč nebo 99Kč je platná do váhy maximálně  14 kg a rozměru balíku max. 80x60x42cm a max. délce 200cm. Pokud to charakter zboží umožňuje, bude zásilka nad 14 kg rozdělena na více menších balíků, za každý další balík bude účtován příplatek 89 Kč. O této skutečnosti Vás budeme opět informovat a balík bude odeslán až po Vašem odsouhlasení.  V den předání balíku dopravci obdržíte  informační email o předání zásilky dopravci a následně obdržíte číslo balíku. Následující den obdržíte od přepravce sms a email o připravení zásilky na GEIS Pointu. Provozní dobu GEIS Pointu najdete na stránkách GEIS Parcel CZ.  Sledujte on-line svou zásilku na stránkách GEIS Parcel CZ. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Balík INTIME

U této služby nelze přepravovat akvária a terária. Pro přepravu tohoto zboží zvolte přepravce PPL Sprint. Nelze přepravovat v jednom balíku křehké zboží (např. plastové přepravky, toalety, klece, zářivky žárovky a ostatní velmi křehké zboží) v kombinaci s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 99 Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení. Zásilky obsahující křehké zboží označujeme nálepkou "Křehké". IN TIME rozváží zboží až do váhy 50 kg. IN TIME přepravuje zásilky max. do délky 200cm a těchto rozměrů - obvod balíku 300cm (1xdélka+2x šířka+2xvýška). Cena poštovného 99 Kč nebo 129 Kč je platná do váhy maximálně 35kg. V rozmezí vah 35 - 50 kg bude cena stanovena individuálně dle ceníku IN TIME. O této ceně budete neprodleně informování a zboží bude odesláno jen s Vaším souhlasem. Pokud to charakter zboží umožňuje, je výhodnější objednávku rozdělit na více menších balíků. Rozvoz je stanoven ve všední dny od 8:00 do 18:00 hod. Jeden pracovní den před doručením zásilky Vám bude odeslán informační email o předání zásilky dopravci a následně obdržíte od dopravce SMS a email s číslem balíku.  Pokud Vás řidič nezastihne na místě určení při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den. Sledujte on-line svou zásilku na stránkách IN TIME. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Balík do Poštomatu (osobní odběr)

Zásilka bude doručena do Poštomatu, který zadáte do formuláře objednávky. Den před doručením obdržíte email s informací o předání zásilky přepravci. Následně obdržíte od přepravce INTIME SMS a email, ve kterých obdržíte QR kód nebo PIN pro vyzvednutí balíku. Balík na Vás bude čekat v Poštomatu 3 pracovní dny, je možno s dopravcem dohodnou prodloužení doby uložení. Pokud nebude balík vyzvednut do 3 pracovních dnů, obdržíte oznámení a místu uložení. Doprava a cena platí pro zásilky do 29 kg. Maximální délka balíku může být 64cm a maximální rozměry balíku mohou být 41x38x64cm. Při překročení těchto limitů je nutné zásilku rozdělit do více samostatných zásilek, (pokud to charakter zboží umožňuje), příplatek za každý balík je 79Kč. Zásilka nesmí obsahovat akvária a terária (zářivky a žárovky zaslat lze). Pro přepravu akvárií a terárií využijte přepravní službu PPL SPRINT. Zásilky obsahující velmi křehké zboží (např. plastová akvária, plastové přepravky, toalety, klece, žárovky, zářivky atd.) označujeme nálepkou „KŘEHKÉ“. V jednom balíku nelze kombinovat výše jmenované křehké zboží např. s těžkými granulemi, stelivy nebo písky. Při kombinaci těchto výrobků budeme muset zásilku rozdělit do dvou balíků s příplatkem 79Kč. O této skutečnosti Vás budeme informovat a balíky pošleme až po Vašem odsouhlasení. Pro přiznání akce je nutno dodržet výše uvedené podmínky, tj. zásilka nesmí překročit váhový limit balíku a nesmí obsahovat těžké a křehké zboží, zboží musí být zařazeno do této akce a obsahuje štítek s akcí. Pokud nebudou tyto podmínky dodrženy, bude jeden balík odeslán bez poštovného (v případě nákupu zboží v akci doprava zdarma) a za další balíky bude připočteno 79Kč za každý balík. O této skutečnosti budete informováni a současně obdržíte odkaz na náhled aktualizované objednávky. Objednávka bude odeslána po Vašem souhlasu. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Zásilka PPL Sprint 

 Tento způsob dopravy je určen především pro přepravu skla, velmi křehkých předmětů, těžkých a neskladných předmětů a paletovou přepravu. Zásilka bude doručena na adresu, kterou zadáte do formuláře objednávky. Dopravu skleněných výrobků (akvária a terária) zajišťujeme pouze na europaletě. Zvýšené náklady za přepravu europalety hradí v tomto případě naše firma. Mějte prosím připravené místo, na které bude akvárium nebo terárium z europalety přeloženo, aby si řidič europaletu mohl odvést (popřípadě můžete mít připravenou jinou europaletu na výměnu). Zásilka bude označena štítky „KŘEHKÉ a NEKLOPIT“. K váze výrobku je nutno připočítat váhu europalety, která je cca 15kg. Pokud si nevíte rady s výběrem dopravy a váhou, vyberte ve formuláři objednávky základní dopravu PPL Sprint a vyberte způsob platby. Administrátor Vaši objednávku zpracuje, způsob dopravy upraví a upravenou objednávku Vám odešle k odsouhlasení. Tuto specializovanou dopravu je nutné objednat jeden pracovní den dopředu. Mějte proto, prosím, strpení s termínem doručení. V tomto případě nelze platit za doručené zboží platební kartou u řidiče. Sledujte on-line svou zásilku na stránkách PPL. Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

Zásilka na výdejní místo Zásilkovna (osobní odběr)

Zásilkovna přepravuje zásilky pouze do 9 kg včetně obalů, zásilka může mít maximální rozměry v součtu 3 stran (a+b+c) 120cm, žádná ze stran nesmí přesáhnout délku 70cm. Při překročení jákéhokoliv limitu je nutné vybrat jiného dopravce, částka za dopravu vyjde levněji než rozdělení zásilky. V případě nutnosti rozdělit zásilku do dvou nebo více balíků, bude připočítáno poštovné 69 Kč za každý další balík.  Zásilka bude doručena na adresu pobočky Zásilkovny, kterou zadáte do formuláře objednávky (adresu si vyberete ze seznamu nebo z mapy výdejních míst Zásilkoven). V den odeslání zásilky obdržíte od nás email o předání zásilky přepravci, následně od přepravce obdržíte email a sms o připravení zásilky na Zásilkovně (výdejním místě) s číslem zásilky pro její sledování. Zásilku je nutné vyzvednou do 7 dnů, na stránkách www.zasilkovna.cz  lze úložní dobu prodloužit na 14 dnů). Cena dopravy je platná pro celé území České republiky.

 

Ceny za jednotlivé druhy přepravy (ceny jsou platné pro celou ČR)

Osobní odběr Poštomat (100 výdejních míst) platba předem na účet (79 Kč s DPH)  
Osobní odběr Poštomat (100 výdejních míst) platba na dobírku (99 Kč s DPH) (momentálně nedostupné)
Přepravní služba INTIME - do 35kg bez skla, platba předem na účet (99 Kč s DPH) 
Přepravní služba INTIME - do 35kg bez skla, platba na dobírku (129 Kč s DPH)
PPL - do 35 kg bez skla, platba předem na účet (129 Kč s DPH)
PPL - do 35 kg bez skla, platba dobírkou nebo kartou u řidiče (149 Kč s DPH)
Geis - do 35 kg bez skla, platba předem na účet (99 Kč s DPH)
Geis - do 35 kg bez skla, platba dobírkou nebo kartou u řidiče (129 Kč s DPH)
Osobní odběr PPL Parcelshop - do 20 kg bez skla, platba předem na účet (129 Kč s DPH)
Osobní odběr PPL Parcelshop - do 20 kg bez skla, platba na dobírku (149 Kč s DPH)
Osobní odběr GEIS Point - do 14kg bez skla, platba předem na účet (89 Kč s DPH)
Osobní odběr GEIS Point - do 14kg bez skla, platba na dobírku  (99 Kč s DPH) (momentálně nedostupné)
Druhý balík a další balík v zásilce vždy 69-129 Kč s DPH  
Osobní odběr (Znojmo) (do 500 Kč bez DPH 50 Kč, od 500 Kč bez DPH zdarma)
Osobní odběr v ČR na pobočce Zásilkovna zásilka max. 9 kg (69 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 10 - 29 kg obsahující sklo (299 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 30 - 49 kg (399 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 50 - 74 kg (499 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 75 - 99 kg (599 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 100 - 149 kg (699 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 150 - 199 kg (899 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 200kg a více (cena stanovena individuálně)
Rozvoz Znojmo a okolí do 5km (99 Kč s DPH)

Ceny za jednotlivé druhy plateb (ceny jsou platné pro celou ČR)

PLATBA PŘEDEM NA ÚČET (0 Kč s DPH)
PLATBA NA DOBÍRKU (30-50 Kč s DPH, dle druhu dopravy)

Ceny jsou závislé na způsobu dopravy, váze a ceně přepravovaného zboží.

Doručení na Slovensko

Náš e-shop zasílá na Slovensko pouze přepravní společností PPL s platbou na dobírku. Cena za balík do 35 kg je 199 Kč + 40 Kč dobírečné, platba je možná hotově dobírkou nebo kartou u řidiče. V případě překročení váhového limitu 35 kg účtujeme 169 Kč za každý další balík.
Na Slovensko nezasíláme sklěněná akvária, terária a zářivky (žárovky zaslat lze).

FAKTURAČNÍ A DODACÍ ÚDAJE

Po výběru zboží a způsobu dopravy a platby následuje vyplnění dodacích a fakturačních údajů. Prosíme, věnujte zvýšenou pozornost povinným údajům, zejména e-mailové adrese a telefonnímu číslu. Velmi často se stává, že je některý z těchto údajů zadán špatně. Pokud zadáte chybný email nebo telefonní číslo, může se komunikace zkomplikovat nebo dokonce zcela znemožnit. Omluvte tedy, prosím, opakované potvrzení kontaktních údajů.

Zadané údaje budou využity pouze pro daný nákup. V případě, že chcete při příštích objednávkách mít předvyplněné fakturační údaje, nebo mít přehled o starších objednávkách, můžete se zaregistrovat. Při dalším nákupu stačí zadat pouze heslo a veškeré údaje, které jste zadali při registraci, se automaticky předvyplní. Při registraci si také můžete zvolit zasílání průběžných informací o naších nabídkách, akcích a slevách.  

Zapomněli jste heslo? Nezoufejte. Můžete si nechat vygenerovat nové.

VÝBĚR ZPŮSOBU DOPRAVY A PLATBY

Odběratelé mají na výběr ze tří způsobů platby:

1. Hotově při osobním odběru

2. Hotově nebo platební kartou (pouze při výběru přepravní společnosti PPL)

3. Převodem na účet

Platbu předem proveďte na základě platebních údajů, které najdete ve spodní části objednávky po fyzické kontrole dostupnosti zboží. Pokyny k provedení platby obdržíte informačním emailem. Při zadávání příkazu věnujte prosím zvýšenou pozornost částce (v žádném případě částku nezaokrouhlujte) a variabilnímu symbolu (číslo objednávky, proforma-faktury), který je nezbytný pro urychlené identifikování platby. Špatně vyplněné, nebo neúplné údaje oddalují odeslání zásilky. Fakturu obdržíte jeden pracovní den před dodáním zboží jako e-fakturu emailem. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Zboží v žádném případě neodesíláme před fyzickým připsáním peněz na náš účet. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku, nebo její příslušnou část Vám po dohodě vrátíme bezhotovostně zpět na účet.

Bankovní spojení
Fio banka, a.s., 2000908667/2010, variabilní symbol je číslo Vaší objednávky nebo proforma-faktury.

Kliknutím na Dokončit objednávku je nákup u konce. Před odesláním musíte potvrdit souhlas s těmito Obchodními podmínkami, Speciálními obchodními podmínkami a Reklamačním řádem, které jsou nedílnou součástí objednávky - proforma-faktury. Následně se Vám zobrazí souhrnné informace o objednávce a na Vámi uvedený e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky. Další potvrzení s dokladem o zakoupení obdržíte po předání zásilky dopravci. Potvrzení bude obsahovat také informaci o předpokládaném termínu doručení zásilky.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby obchodu PetDiscont.cz.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY DODAVATELEM

Dodavatel si vyhrazuje právo na neakceptovat objednávku v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem, nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze bezhotovostně vráceny na účet.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Model výrobku

Pokud máte v objednávce více položek, špatně zadaný model nebo počet kusů, můžeme objednávku opravit a nahradit správným počtem nebo modelem až do začátku procesu balení.

Způsob dopravy

 Po vytvoření a odeslání objednávky zákazník již nemůže způsob dopravy měnit. Změnu může provést administrátor na základě písemné žádosti zákazníka.

Platba

 Po vytvoření a odeslání objednávky zákazník již nemůže způsob platby měnit. Změnu může provést administrátor na základě písemné žádosti zákazníka

Termín dodání

 Pokud se Vám nehodí navržený termín dodání, je možné se přímo při dodávání zboží domluvit s dopravní společností na náhradním termínu. Můžete také požádat administrátora internetového obchodu o odložení odeslání a to vždy písemnou formou.

V objednávkách je možné provádět změny až do doby faktického započetí vyskladnění zboží. Upozorňujeme, že každá změna může odeslání objednávky pozdržet, jelikož se při každé změně objednávka vrací na začátek přípravného a balícího procesu. Pokud již není možné v objednávce dělat změny, budete o této skutečnosti informováni emailem nebo telefonicky v případě, že jste nějaké změny požadovali. Změna objednávky zdrží její odeslání obvykle o jeden pracovní den.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

U přebíraného zboží se, prosím, přesvědčte, že odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

ZÁRUKA

Na zboží z obchodu Petdiscont.cz se vztahuje záruční doba minimálně 24 měsíců. Pokud je zboží zakoupeno pro další obchodní účely nebo podnikatelskou činnost, řídí se tento nákup právní úpravou kupní smlouvy obsažené v občanském zákoníku. Všechno prodávané zboží má servisní zastoupení v ČR. Kontakty na autorizované servisy najdete na webových stránkách výrobců nebo v záručním listě (pokud ho výrobce poskytuje) Pokud záruční list není součástí výrobku, pokládá se za záruční list doklad o zakoupení. Přesný postup pro uplatnění záruky najdete na samostatné stránce Reklamace. Zboží je možné taktéž reklamovat na naší prodejně ve Znojmě.

ODSTOUPENÍ ZÁKAZNÍKA OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s platným občanským zákoníkem právo odstoupit od uzavření smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to buď zasláním elektronické, nebo písemné podoby odstoupení od kupní smlouvy nebo osobně. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně nebo v elektronické podobě uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Toto oznámení může být taktéž přiloženo do vrácené zásilky. Po odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit přijaté zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Náklady vracení zboží nese spotřebitel.

Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti na provozovně. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno odběratelem nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Tato lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží. Je vhodné toto oznámení zaslat taktéž společně s vráceným zbožím. Zásilky, u kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na obchodníky, kteří nakoupili zboží v rámci svých podnikatelských aktivit, a na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše (rozumí se celou objednávku), co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Zboží doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné, pro případ poškození přepravcem. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, může prodejce požadovat náhradu, zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží apod.). Kupující vrací zboží na své náklady na adresu prodávajícího, AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů,
  • spočívajících ve hře nebo loterii.

Ke stažení: Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (PDF) (verze DOC).

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

V případě, že spotřebitel má stížnost či pokud není spokojen s vyřízením své reklamace je oprávněn řešit případné spory s dodavatelem prostřednictvím orgánu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Tímto orgánem je Česká obchodní inspekce. Řízení se zahajuje písemným návrhem, jehož náležitosti jsou uvedeny v § 20n zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Před zahájením řízení je nezbytné uplatnit reklamaci u dodavatele, který je povinen ji vyřídit do 30 dnů. Mimosoudní řešení je pak možné zahájit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci u dodavatele. Veškeré informace o možnosti mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jsou uvedeny na internetových stránkách www.coi.cz. Spotřebitel je také oprávněn využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů, která se nachází na internetových stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

SPECIÁLNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO NÁKUP VETERINÁRNÍCH PRODUKTŮ

Při nákupu veterinárního zboží je vyžadován souhlas se speciálními obchodními podmínkami, k nahlédnutí jsou zde.

KONTAKT

ADRESA PRO VYŘIZENÍ REKLAMACÍ

AQUAZOO
Dr. Milady Horákové 2240/2 
66902 Znojmo

SÍDLO FIRMY

ENTERPRISE ZN s.r.o.
Předseda jednatelstva - Jan Blažíček
Dr. Milady Horákové 2240/2
66902 Znojmo

IČ 26226219
DIČ CZ26226219

Zákaznická linka: +420 775 552 214  Po-Pá 9,00-11,30 a 12,30-17,00hod
E-mail: obchod@petdiscont.cz

Výdejní místo
AQUAZOO
Dr. Milady Horákové 2240/2 (dříve Vídeňská 23)
66902 Znojmo
48°51'1.259"N, 16°3'17.426"E
Mapa

Bankovní spojení:
2000908667/2010, variabilní symbol je číslo vaší objednávky

Rychlou odpověď na váš dotaz získáte použitím kontaktního formuláře.

PŘIHLÁŠENÍ
KONTAKT
PetDiscont.cz
Dr. Milady Horákové 2240/2
(dříve Vídeňská 23)
66902 Znojmo

IČ: 26226219

Kontaktní formulář

Zákaznická linka:
775 552 214
Po-Pá: 8:00-11:30
So: 12:30-17:30