REKLAMAČNÍ ŘÁD

Důležité dokumenty ke stažení

Jak postupovat v případě reklamace

Chcete reklamovat zboží

Rychlejší vyřízení reklamace získáte v případě, že se obrátíte přímo na nejbližší autorizovaný servis. Ten Vám poskytne odborné informace ke zjištěné závadě, popř. Vám sdělí, zda se jedná o vadu výrobku. Seznam autorizovaných servisních míst naleznete v návodu pro použití, popř. v záručním listu, je-li ke zboží vydán.

Bez ohledu na předchozí odstavec lze uplatnit reklamaci na adrese provozovny prodávajícího, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Upozornění: Peníze Vám pošleme na účet nebo Vám částku vyplatíme na našem výdejním místě. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné, děkujeme za pochopení.

Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu platným občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží a to buď zasláním elektronického nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy nebo osobně . V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně v elektronické podobě uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Není potřeba uvádět důvod vrácení zboží. Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů. Platbu vrátíme po obdržení vráceného zboží nebo po věrohodném prokázání, že zboží bylo skutečně odesláno zpět, podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti  na provozovně. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno odběratelem nejpozději poslední den 14 denní lhůty od převzetí zboží. Toto oznámení zašle kupující taktéž společně s vráceným zbožím. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Ustanovení o odstoupení ve 14 dnech bez udání důvodu se nevztahuje na obchodníky, kteří nakoupili zboží v rámci svých podnikatelských aktivit, a na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel může v případě využití práva na odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě od převzetí plnění odstoupit odkupní smlouvy a to buď zasláním elektronické podoby odstoupení od kupní smlouvy nebo osobně. Odběratel musí dodavateli vydat vše (rozumí se celou objednávku), co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Zboží by mělo být zasláno doporučeně a pojištěné pro případ poškození přepravcem. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, může prodejce požadovat náhradu, zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží apod.). Kupující vrací zboží na své náklady na adresu prodávajícího, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů,
  • spočívajících ve hře nebo loterii.

Ke stažení: Odstoupení spotřebitele od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (PDF) (verze DOC).

 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY A ODPOVĚDI K REKLAMACÍM

 

 

1. Obdrželi jste poškozené zboží?

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat buď přepravce nebo dodavatele.

Jedná-li se o doručení:

PPL, poškození zásilky oznamte telefonicky do tří pracovních dnů na tel. 840 775 775, nebo na telefon udaný na přepravním lístku, popřípadě využijte emailový kontakt: https://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace

GEIS CZ, poškození oznamte telefonicky do tří pracovních dnů na tel. číslo uvedené na předávacím lístku nebo písemně na skody@geisparcel.cz  (uveďte číslo balíku, Vaše iniciály, iniciály odesílatele a pokud možno, tak foto dokumentaci poškozené zásilky)

INTIME, poškození oznamte do dvou pracovních dnů na tel. 775 552 214 nebo písemně na obchod@petdiscont.cz (uveďte číslo balíku, číslo objednávky, Vaše iniciály,  iniciály odesílatele a pokud možno, tak foto dokumentaci poškozené zásilky)

2. Zjistil(a) jsem závadu na mém výrobku. Jaký je nejlepší možný postup pro reklamaci?

Nejprve se pokuste nalézt v záručním listu ke zboží nebo na internetu kontakt na nejbližší autorizovaný servis. Informujte se o následném postupu reklamace přímo v servisu. Pro uplatnění reklamace v servisu doporučujeme předložit daňový doklad (fakturu), záruční list (byl-li vydán), popis závady a kontakt na Vás. Přesný seznam potřebných dokumentů Vám sdělí přímo v autorizovaném servise. V případě, že není možné, nebo nechcete uplatnit reklamaci přímo v autorizovaném servisu, uplatněte reklamaci na adrese výdejního místa, tj. AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo. Reklamace musí být ze zákona vyřízena do 30 kalendářních dnů. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné lhůtě. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

3. Přijme přímo autorizovaný servis mou reklamaci?

Ano, tento způsob doporučujeme. Reklamace bude vyřízena nejrychlejší možnou cestou. Servis Vám též poskytne úplné a odborné informace k projevené závadě, popř. Vám sdělí, zda se jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí. Nezapomeňte ke zboží přiložit kupní doklad (fakturu), potvrzený záruční list, je-li ke zboží vydán, a přesný popis závady.

4. Doba pro vyřízení reklamace

Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná běžet následující den po doručení zboží do servisního střediska či k prodejci a končí vyřízením reklamace v servise či u prodejce. Prodávající nebo určené servisní středisko vystaví o reklamaci písemné potvrzení, kde uvede způsob jejího vyřízení a datum ukončení. Po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží dohodnutým způsobem.

5. Co vše je třeba pro uplatnění reklamace?

  • Doporučujeme předložit kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Přesný popis závady
  • Kontakt na Vás

 

6. Hradím náklady spojené s oprávněnou reklamací?

Náklady vzniklé v důsledku reklamace Vám rádi proplatíme za těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (nebude-li se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením,  běžným opotřebením zboží apod.),
  • podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Upozornění: Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné, nikoliv za taxi službu).

7. V servisu mi sdělili, že zboží je neopravitelné a toto sdělení mohu doložit dokladem. Doporučili mi vrácení peněz u prodejce. Jak mám postupovat?

Oprávněnost Vaší reklamace bude na základě zaslaných dokumentů posouzena a o dalším postupu Vás budeme neprodleně informovat. V tomto případě bychom Vás požádali o zaslání opravného (montážního listu) a záručního listu na adresu AQUAZOO, Dr. Milady Horákové 2240/2, 66902 Znojmo.

Pokud nebudete spokojeni s výsledkem vyřízení reklamace, můžete se obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce. Veškeré informace k tomuto postupu naleznete na internetových stránkách www.coi.cz.

PŘIHLÁŠENÍ
KONTAKT
PetDiscont.cz
Dr. Milady Horákové 2240/2
(dříve Vídeňská 23)
66902 Znojmo

IČ: 26226219

Kontaktní formulář

Zákaznická linka:
775 552 214
Po-Pá: 8:00-11:30
So: 12:30-17:30